Останні новини
- Якщо місце зберігання пального не має поштової адреси, у заяві на отримання ліцензії замість неї зазначають кадастровий номер земельної ділянки. ДПС пояснила, які ще реквізити потрібно вказати в заяві та формі №20-ОППСьогодні 20:0511
- У рядку 02.2 щорічного звіту №1-ВП зазначають звітний рік і код виду господарської діяльності, за якою подають звіт. ДПС пояснила, які коди передбачені для малих виробників дистилятів, виноробної продукції, пива та ліцензованих виробників тютюнуСьогодні 19:5613
- Лікарняні, зокрема оплату перших п’яти днів непрацездатності коштом роботодавця, у додатку 4ДФ відображають за ознакою доходу «101». ДПС пояснила, як оподатковують такі виплати та відображають їх у податковій звітностіСьогодні 19:0736
- ДПС запустила окрему телефонну лінію для консультацій бізнесу, який постраждав від війни. Щоб отримати допомогу, потрібно натиснути «7» у головному голосовому меню контакт-центру, а потім обрати потрібну податкову тематикуСьогодні 18:5322
- Звільнення працівника до 18 років з ініціативи роботодавця потребує згоди служби у справах дітей. За окремими підставами роботодавець також зобов’язаний забезпечити його працевлаштуванняСьогодні 18:0615
- Після подання єдиної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ за липень-вересень ПФУ вперше зможе визначити виконання квартального нормативу та сформувати перелік роботодавців, які його не виконали. Це буде підставою для проведення перевірок Держпраці з 1 листопада 2026 р.ТОП-новинаСьогодні 17:4274
- Суд оцінює реальне існування таких відносин та докази їх фактичного здійснення. Тобто відсутність наказу – це важлива обставина, але вона не звільняє працівника від обов’язку довести існування трудових відносин у спірний періодСьогодні 17:0422
- Держпраці наголосила у своєму розʼясненні, що законодавство України не забороняє роботодавцю бути лояльним і надавати додаткові гарантії, порівняно з державним мінімумомСьогодні 16:5038
- Іноді після проходження перевірки користувач отримує повідомлення про відхилення заявки. Це означає, що система виявила невідповідність даних, обмеження або обтяження, через яке онлайн-перереєстрація наразі неможливаСьогодні 16:0933
- Для реєстрації ПРРО суб’єкт господарювання має підтвердити право власності, володіння або користування пристроєм. ДПС допускає будь-які документи, що підтверджують законні підстави його використанняСьогодні 15:5661
- Уряд запропонував масштабні зміни до пенсійного законодавства. З головного - нові правила виплат за судовими рішеннями, обмеження спецпенсій через коефіцієнти, а також встановлення максимальної бази ЄСВ на рівні 20 МЗП на постійній основіСьогодні 15:17704
- ДСНС затвердила новий професійний стандарт «Фахівець з пожежної безпеки». Документ визначає кваліфікаційні вимоги, обов'язки інспекторів та допомагає бізнесу краще готуватися до перевірокСьогодні 14:3935
- Мінінфраструктури пропонує зобов’язати перевізників мати тимчасовий реєстраційний талон на не власні авто, які використовуються для перевезення вантажів. Зміни до Правил №363 та Переліку №703 також уточнять перелік документів для водіїв і рейдових перевірокСьогодні 14:22299
- В Україні готують нові ліцензійні умови для автомобільних перевізників. Проєкт передбачає вимоги до ділової репутації, професійної компетентності, матеріально-технічної бази та фінансового стануСьогодні 13:5364
- Якщо у декларації з акцизного податку помилково зазначено код території, до уточнюючої декларації подають Додаток 5 із правильним кодом і два Додатки 7 — на зменшення за помилковим та збільшення за правильним кодомСьогодні 13:3556
- Представники бізнес-спільноти та Офіс Генерального прокурора домовилися підтримувати регулярний діалог щодо захисту підприємців, ефективності правоохоронної системи, захисту інвестицій і протидії тіньовій економіціСьогодні 13:0833
- EBA та BDO презентували четверте видання посібника про дії бізнесу після пошкодження майна через війну. Версія 4.0 враховує нові програми компенсації, страхування воєнних ризиків і фінансування відновленняСьогодні 12:4840
- Чи загрожує сплата ПДФО та ВЗ громадянам, чиє житло постраждало від обстрілів, у разі фінансування відновлювальних робіт за бюджетні кошти? Чи потрібно організації, яка фінансує ці роботи, відображати їх у додатку 4ДФ? Відповідь ДПС та наш коментар до неї даліАналітикаСьогодні 12:30455
- За проєктом Держбюджету-2027 мінімальна зарплата з 1 січня становитиме 9 546 грн. Відповідно неоподатковувана вартість подарунка у негрошовій формі зросте до 2 386,50 грн на місяць. Розповідаємо, як оподатковувати подарунки та відображати їх у додатку 4ДФСьогодні 12:2458
- Працівниця, яка не подала заяву на компенсацію за додаткову відпустку при увільненні у зв’язку з військовою службою, не втрачає право на неї. Вона може використати відпустку або отримати компенсацію при звільненніСьогодні 12:0528




















